افزایش «توان رزمی» با هدف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

افزایش «توان رزمی» با هدف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

 
 فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با بیان اینکه هدف افزایش «توان رزمی» دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است،‌ گفت: امروز ایران اسلامی به رشد و بالندگی و به قدرت تعیین کننده در سطح بین‌المللی رسیده است.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر هادیان فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در بیست‌و‌‌دومین سالگرد شهادت فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش شهید منصور ستاری و همرزمانش یاد و خاطره شهیدان ستاری، یاسینی، اردستانی، سنایی، جمشیدی، جم‌منش، رزاقی، جزءمحتشمی، محسنی، پورزادی را گرامی‌داشت و افزود: در مکتب اسلام ایثار و از خودگذشتگی در راه دفاع از حق از والاترین ارزش‌هاست و شهادت‌طلبی در این مسیر نیز از مقدس‌ترین مفاهیم الهی به شمار می‌رود.

فرمانده دانشگاه علوم‌ و‌ فنون هوایی شهید ستاری ادامه داد: شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید مشعلی فروزان است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‌درخشد.

امیر هادیان گفت: شهادت اوج کمال انسان است و تکریم و تعظیم شهدا تلاشی مقدس و برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از یوغ ذلت و اسارت در راستای اعتلای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت است.

وی تاکیدکرد: امروز نظام اسلامی ایران با عنایت به پروردگار و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا و برخورداری از مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت (ع) و پشتیبانی نیروهای ولایت‌مدار و مؤمن و بصیر، ام‌القرای جهان اسلام و طلایه‌دار دفاع از مظلومان در مبارزه با نمرودیان و یزیدیان زمان است.

وی همچنین گفت: امروز ایران اسلامی به رشد و بالندگی و به قدرت تعیین کننده‌ای در سطح بین‌المللی رسیده است.

امیر هادیان با اشاره به اینکه همه ما در قبال شهدا مسئول و موظفیم، افزود: ارتقای توان رزمی ادامه راه شهدا،‌ خدمت به اسلام و دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ما لحظه‌ای از آن فروگذار نخواهیم بود.
 
در این مراسم امیر سرتیپ علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهور حضور دارند.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا